wtorek, 13 marca 2012

Witajcie

Jestem Szysza, ale nie będę owijać w bawełnę. Jestem nową redaktorką na blogu na dzisiaj przygotowałam stylizację wiosenną, ponieważ zbliża się wiosna. Hit zimy to stylizacje w stylu rockowym, a największe hity wiosny 2012 to stylizacje w kontrastowych kolorach. Przygotowałam dla was kilka takich. Mam nadzieję, że spodobają się wam.

Idealny ciuch na wiosnę. Sukienka jest dostępna w różnych kolorach jednak uznałam, że ten jest najładniejszy. Sukienkę można połączyć z kolorem brązowym, albo granatowym.
Laughs - 40 m$

Świetna sukienka, w górnej części ciucha jest bluzka z koronki oraz biały staniczek, a na dole beżowa spódniczka. Ciuch jest dostępny w różnych kolorach. 
Vo Anne - 40 m$

Świetne limonkowe buty, które można łączyć z kolorem pomarańczowym lub fioletowym.
Royal Guste ♥ - 40 m$


Jak widać w stylizacji góruje kolor pomarańczowy i czarny. Z pomarańczowymi spodniami kontrastuje różowo-szara marynarka. Jak widać bluzka jest włożona w spodnie. Specjalnie założyłam bransoletkę o różnych kolorach, żeby  kontrastowała. W lewej dłoni modelka trzyma papierosa, którego dodałam, żeby stylizacja była kolorowa, ale z pazurem.

3 komentarze:

  1. Cudna stylizacja, a notkę bardzo przyjemnie sie czyta ;)
    Poza tym jestem w szoku, że ktoś polecił moją sukienkę ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna notka, gratuluję. :)

    OdpowiedzUsuń