niedziela, 11 marca 2012

Torebka nie Picasso - prosta do namalowania!

Hejo!

Mam dla Was nowy poradnik, tym razem o rysowaniu torebuni. XD


Na początek rysujemy kształt torby. Jeśli ktoś nie ma tabletu, niech zrobi to lassem magnetycznym. Oczywiście, nie można zapomnieć o tym, że pasek na ramię ukazuje się w dwóch miejscach!


Drugim krokiem jest stworzenie nowej warstwy, ustawienie jej na miękkie światło i porobienie białych kresek (tak, jak naturalnie układa się torba).

Znów powtarzamy ten krok (Nowa warstwa>miękkie światło>kreski), tyle, że czarnym kolorem.



Teraz, rozmazujemy linie drobnym pędzlem. No cóż, torba już prawie gotowa, teraz pozostało nam tylko nanieść na nią różne ozdobne pierdółki. J




Ja dodałam szwy, klamerki i teksturę:

Ja dodałam szwy, klamerki i teksturę. Nie zapomnijcie pocieniować dodatków!


Tak wygląda moja gotowa stylizacja, która już niedługo trafi do mojego NOWEGO butiku:


I jak? Prawda, że proste? :) Pokazujcie swoje torby w komentarzach!

Focused





6 komentarzy:

  1. Jak się robi taką teksturę?

    OdpowiedzUsuń
  2. http://3.bp.blogspot.com/-HoYzoJvwicQ/T1yYHSXYfeI/AAAAAAAAABc/HoZ1Pl4NfSI/s1600/torba5.PNG W tym momencie torba wyglądała najlepiej.

    OdpowiedzUsuń
  3. Masz rację...!
    Ale potem też wygląda bardzo ładnie!

    Do Focused:
    Bardzo podoba mi się twój blog i lubię twoje notki....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję, takie słowa to na prawdę miód na serce. :*

      Usuń