czwartek, 15 marca 2012

Glossy Pack - HIT czy KIT?

Cześć.
Widzę, że trochę zalegamy z postami. Miałam wczoraj coś napisać, ale mój wierny przyjaciel leń stwierdził, że nie warto. Wymyśliłam nowy dział HIT czy KIT (nie wiem czy go już nie ma o.O), ale nie wiem, czy Focused się na niego zgodzi. HIT czy KIT będzie polegał na komentowaniu wad i zalet nowości na FS, oraz na komentowaniu wad i zalet ciuchów, z niektórych butików. Dzisiaj chciałam zadać wam pytanie.
GLOSSY PACK - HIT czy KIT?  Co wy o nim myślicie?


Już w drugi dzień ogłoszenia nowego pomysłu 76 osób skomentowało wpis. Niestety... większość negatywnie...




Czy to:


wystarczy, aby użytkownicy FS byli szczęśliwi? Najwyraźniej nie... Jak widać użytkowników najbardziej szokują ceny. Niektórzy uważają, że FS chce teraz tylko na nas zarobić. A wy co o tym sądzicie?

7 komentarzy:

  1. Oczywiście, że się zgodzę. ;) A jeżeli chodzi o wady ciuchów, to możesz przysyłać je do mnie, wstawię do Better&Fail. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana pokaż jak usuwać manekina!

      Usuń
    2. Tutaj, do tych ciuchów? Najpierw robię screena, a potem wycinam lassem magnetycznym. ;)

      Usuń
  2. Macie zupełną racje ! To zdecydowanie za duża cena!

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj, no plis, przestańcie w kółko pisać "Macie rację!" i "Nikt tyle nie zapłaci!", lub: "Ale drogo! o.O", bo to nic wam nie da. A z resztą, jeżeli mielibyście kupić te wszystkie rzeczy osobno, wyszłoby wam z 5 razy tyle. Ja uważam, że to fajnie, że zrobili taki pakiet i można coś dostać TANIEJ. To tyle z mojej strony, dziękuję za uwagę. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja tylko napisałam o tym notkę, żeby zobaczyć opinie innych. :)

    OdpowiedzUsuń