środa, 2 maja 2012

Suknia


Hej!


Na początku chciałabym powiedzieć, że bardzo mi przykro, że na blogu jest taki zastój. Miałam trochę pracy, przyjęli mnie do Ob, a z resztą w szkole mamy teraz nakład materiału. Powiem szczerze, że zawiodłam się na redaktorkach. ;\ No, ale powracam do was z poradnikiem. ;) Może niektórzy z was zauważyli, że w moim butiku pojawiły się 4 limitki: KLIK! Jeśli chcecie się nauczyć rysować taaaką suknię:

to zapraszam!
1. Zaczynamy od konturów. Nie muszą być bardzo dokładne.
2. Wypełniamy środek.


3. Nakreślamy główne cienie.



4. Rozmazujemy je.

5. Na nowej warstwie 'Miękkie światło'  zaznaczamy cienie, zagięcia i załamania.

6. Rozmazujemy.
7. Znów na nowej warstwie 'Miękkie światło'  rysujemy cienie - tym razem białe. Wypełniamy nimi więcej przestrzeni.

8. Również rozmazujemy.

9. Teraz, pod cieniami malujemy czarne kropki. Postarajcie się, aby były gęste.  TIP:  Najlepiej narysujcie parę kropek, a potem posługujcie się metodą 'kopiuj, wklej'. :)
10. Tak samo zrób z białymi kropkami.




11. Dopasuj przezroczystość kropek tak, aby wyglądały jak brokat. 


Sukienka jest już w zasadzie gotowa. Teraz możemy pobawić się trochę cieniami - gdzie nie gdzie zduplikować warstwę, gdzieś coś usunąć, lub pobawić się kolorami:





No cóż, to by było na tyle. Mam nadzieję, że poradnik się przyda. C:





13 komentarzy:

  1. Wszystko ślicznie ładnie, ale ja mam dalej niedosyt. Szkoda, że wszystko nie jest opisane bardziej szczegółowo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Heh, no wiesz, to już raczej poradnik dla średnio-zaawansowanych, bo żeby coś takiego wykonać, to trzeba mieć jakieś podstawy. ;) Ale jak coś, to mogę zrobić poradnik bardziej szczegółowy o jakimś innym ciuchu. ;)

      Usuń
  2. O,o piękna :) Kochamm <33 Dawajcie więcej, tak , więcej!! I może zrób nabór albo zmobilizuj redaktorki które są jeśli się na nich zawodzisz;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Już się zabrałam do roboty :) Ale twoja jest zjawiskowa! Naprawdę, masz talent! ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, choć nie byłabym taka pewna, do Fanty mi na przykład jeszcze daleko. :) Oczywiście mam nadzieję zobaczyć Twoją sukienkę w mailu, który na 100% do mnie wyślesz na akdemiafs@gmail.com, prawda? :D

      Usuń
  4. Przydatne porady, ale ja chyba nie dam rady stworzyć podobnej. :P
    Mogłabyś podać nazwę butku, który prowadzisz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Och, oczywiście, że dasz radę. Myślisz, że ja od początku to rysowałam? Próbuj, na pewno się uda. :D A butik to Aprobate. :)

      Usuń
  5. Fuck, czemu ja tak nie umiem ? >_< Ciuszki cudne ♥.♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Eee tam, dasz radę! Przecież trzeba zaczynać od zera. Np. najpierw spróbuj narysować bluzkę podobną techniką, później będzie Ci o wiele łatwiej z taką sukienką! :)

      Usuń