poniedziałek, 14 maja 2012

Styl Boho

Cześć jedna z użytkowniczek prosiła mnie o dodanie stylizacji boho. Poszperałam trochę w internecie i mam dla was kilka ciekawostek na temat tego stylu.
W boho istotnie zauważalne są wpływy nie tylko stylu cygańskiego ale także hippie z końca lat 60. XX wieku. Matką i królową tego stylu w modzie jest projektantka - Mariella Burani.
Typowymi dla boho tkaninami są len, cieniutka bawełna, z których szyte są tuniki zdobione masą etnicznych wzorów, obszerne sukienki w kwiatowe oraz orientalne desenie. Dodatki wykonane są z drewna, zamszu oraz skóry.
Oto moje bohowe stylizacje:
Musiałam dodać spódnicę z Parsley, śliczna jest i bardzo ładnie i starannie wykonana.
Spódnica - Parsley
Torebka - Epitaph
Naszyjnik - OB
Bluzka - Parsley
Body - Cross
Bransoletki - Beetlebum
Buty - Vo Anne

Tak mało dodatków i ciuchów, a fajne stylizacje. Podobają się wam? (:

5 komentarzy:

  1. a ta opaska to ciuch czy razem z fryzurą jest?

    OdpowiedzUsuń
  2. a w kolejnej notce postawiłabym na coś mocniejszego, może styl grunge :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Razem z fryzurą, włosy są dostępne w różnych kolorach, ale zawsze z szrą opaską :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja bym dała więcej dodatków, bo wygląda to trochę pusto. A tak to wszystko okey :)

    OdpowiedzUsuń