wtorek, 14 lutego 2012


Czesio!

Znów mam dla was nowy poradnik. Mam nadzieję, że głowy wam nie pękną z nadmiaru wiedzy. xD Tym razem poradnik o robieniu koronki. Brzmi zachęcająco? Mam nadzieję. ;) A teraz jeszcze parę spraw kontaktowych: swoje ciuchy narysowane na podstawie tych poradników możecie wysyłać na: akademiafs@gmail.com. A mail, który jest podawany na moim profilu na bloggerze - to mój prywatny. Na niego wolałabym nie dostawać wiadomości. Ach, no i jest jeszcze priv na fs'ie - chcecie pisać? Mój login to: Focused. No, cóż, zatem nie przedłużajmy. Światła, kamera, akcja! xD



Mam nadzieję, że udało się wam narysować. ;) Oto 2 moje ciuchy z koronką powiększone, żebyście lepiej zobaczyli (jeszcze nie wrzucone do butiku):

Ta bluzeczka jest w zestawie ze spódnicą

To ta z filmiku


I jak? Podobają się ciuchy? Pisać w komach! ;)

Focused^^


9 komentarzy:

  1. Jak włączyć ten pasek na boku? o.o

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ładne?
      http://screenshooter.net/5458993/ifnirmu

      Ręki nie umiałam wyciąć ...

      Usuń
    2. Całkiem całkiem, ale brakuje cieni. :)

      Usuń
  2. Czcionka utrudnia czytanie bloga :<

    OdpowiedzUsuń
  3. Windows>Dockable dialogs>Layers, jeżeli o to chodziło. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie umiem robić... A ręki się wyciąć nie dało... o.o

      Usuń
  4. Wrzucasz do jakiegoś butiku swoje ciuchy? Jeśli tak to podaj nazwę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ryla zapytałam o to Cavę ,ale jeszcze nic nie powiedziała :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Butik to...uwaga.... Expose! Zapraszam gorąco! ;)

    OdpowiedzUsuń